Tips 1 Mempromosikan Produk Anda!

8:58 PTG Rizwan Edris 0 Comments

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Lama sudah saya tak update blog ini kerana saya sibuk dengan kerja-kerja di beri oleh pensyarah kami. Mungkin ramai dikalangan pembaca blog ini seorang ahli perniagaan.

Hari ini saya hendak berkongsi kepada anda tip untuk anda promosikan produk anda secara online dan offline.

Tip 1
  • Membuat iklan percuma ataupun berbayar di mana-mana website yang popular. Saya cadangkan yang berbayar seperti Berita Harian Online  kerana selalunya website yang popular akan ramai orang pergi melihat website itu dan secara tak langsung mereka akan terlihat banner anda ataupun link anda, sebagai contoh, jika anda kenal dengan Tuan Ali Hanafiah, seorang peniaga aksesori, beliau telah meletakkan iklan di Berita Harian Online, secara tidak langsung, pelanggan dari seluruh Malaysia membeli Aksesori yang dijual oleh beliau. Anda boleh lihat website jualan aksesori Tuan Ali Hanafiah di Koleksi Salmy
Post yang seterusnya saya akan bagi tips yang seterusnya....

You Might Also Like

0 comments: